Moja siostra uwielbia włączać się w różnego rodzaju akcje. Tym razem jednak chodziło o to, żeby wypromować schronisko dla psów. Joanna ma ogromną słabość do psiaków, dlatego nikogo pewnie nie zdziwi, jak napiszę, że jest właścicielką trzech psów. Gdyby tylko mogła to przygarnęłaby wszystkie zwierzątka.
Dlaczego wybrała smycz z nadrukiem?
Joanna wymyśliła, że zamówi smycze z nadrukiem, żeby wypromować schronisko. Stwierdziłam, że w sumie jest to bardzo dobry pomysł. Spotkała się z właścicielką schroniska, żeby ustalić mniej więcej w jakich kolorach miałyby być smycze z nadrukiem oraz co miałoby się na nich znaleźć. Smycze z nadrukiem według kobiety był świetnym pomysłem, ponieważ tego typu gadżety reklamowe można zostawić w wielu miejscach publicznych, co było dość przekonywującym pomysłem. Smycze z nadrukiem to przedmiot, który nigdy się ludziom nie nudzi, a w ten łatwy sposób można dotrzeć do ludzi. Część tych smyczy z nadrukiem planowałyśmy zostawić w schronisku, ponieważ do nich można przyczepić identyfikatory, dzięki temu w łatwy sposób będzie można odróżnić pracowników schroniska od odwiedzających. Smycze z nadrukiem, które zamówiła Joanna miały być wykonane z mocnego materiału, że nikt nie mógł zbyt szybko zniszczyć tych smyczy. Moja siostra Joanna akurat pomogła w ten sposób, ponieważ więcej psiaków nie mogła wziąć do swojego domu, ale inni ludzie wykazali się inicjatywą i kilka piesków odnalazło swój nowy dom.
Moim zdaniem smycze z nadrukiem były świetnym pomysłem. W łatwy i dość tani sposób mogliśmy zwrócić uwagę ludzi. Dzięki pozostawionym przez nas smyczom w miejscach publicznych oraz informacji nawiązanych do tych gadżetów, mogli wspomóc schronisko. Ku mojemu zaskoczeniu bardzo dużo ludzi zaoferowało pomoc, jeśli chodzi o akcję.