Zastosowanie ścian rewizyjnych

Nie jest rzadkim widokiem duży ekran podzielony na kilka niejednokrotnie mniejszych części, z których każda wyświetla inny obraz lub działają jako całość. Wykorzystywane jako reklamy, sprzęt do przetwarzania obrazów z kamer przemysłowych, monitoringu czy choćby miejsce do składania zamówień w wesołej restauracji z charakterystycznym i powszechnie znanym, żółtym „M” w logo.

Czym są rewizyjne ściany i do czego służą?

ściany wizyjneWizyjne ściany są swego rodzaju wielkoformatowymi ekranami, które znajdują zastosowanie wszędzie tam, gdzie wielkość pojedynczych monitorów okazuje się być zbyt mała. Często używa się ich jako ekrany do systemu nadzoru i monitoringu, w centrach handlowych, dyspozytorniach, centrach zarządzania kryzysowego i wielu innych miejscach. Ściany wizyjne często składają się z wielu ekranów LCD mogących osiągać nawet 14 metrów jeśli chodzi o przekątną. Zwykle stosowane są monitory bezszwowe, ponieważ mają mało widoczne ramki. Wersja ekonomiczna tego typu rozwiązań zwykle wyposażona jest w monitory z grubszymi ramkami – pozwala to na zaoszczędzenie nieco funduszy. Największą popularnością wykorzystania tego typu rozwiązań jest zastosowanie do marketingu, a co za tym idzie – do reklamowania produktów i usług danej firmy, ponieważ skutecznie przyciągają wzrok potencjalnych klientów. Banki, dworce, porty lotnicze, muzea, galerie handlowe – można je znaleźć wszędzie! Wyróżnienie reklamy wyświetlanej na wizyjnej ścianie można zawdzięczać bardzo wysokiej rozdzielczości, dzięki której trudno jest przejść obojętnie obok tego urządzenia.

Wizyjne ściany są jednym z podstawowych urządzeń obecnych w marketingu. Używane są do wyświetlania reklam nowych produktów, a także usług. Częste okazuje się także ich wykorzystanie do przetwarzania obrazu z kamer przemysłowych i monitoringu. Skutecznie przyciągają wzrok, a dodatkowo okazują się być niezwykle praktyczne, kiedy tylko jest to potrzebne.