LinkedIn – czy warto mieć konto firmowe?

 

Media społecznościowe obecnie mają się świetnie. Jest to siła, którą firmy chętnie wykorzystują. Portale tego typu sprzyjają bowiem budowaniu bliższych relacji z klientami, a także pomagają w nowoczesnej rekrutacji, dostarczają ludziom wiedzy o przedsiębiorstwie. Stanowią dobry dodatek do prowadzonej strony internetowej firmy.

Kiedy wybrać prowadzenie LinkedIn?

prowadzenie linkedin - konto firmoweIstnieje wiele możliwości, jeśli chodzi o wybór portalu społecznościowego. Jednym z nich jest LinkedIn. Jest to medium, które charakteryzuje się dość dużym nacechowaniem biznesowym. Ludzie mogą tutaj prowadzić swoje własne profile, ale takie profile mogą mieć także firmy. Osoby prywatne szukają na LinkedInie lepszej pracy, budują swój wizerunek i prestiż. Z kolei firmy mogą publikować merytoryczne artykuły oraz ogłoszenia o rekrutacji. Modeli działania jest wiele jednak prowadzenie linkedin – konto firmowe umożliwia w taki sposób, aby to było efektywne. Trzeba sobie przyjąć dobrą strategię w zależności od tego czy firmie zależy właśnie na szukaniu nowych pracowników, czy może chce zaprezentować się lepiej potencjalnym klientom. LinkedIn może być dobrym narzędziem dla przedsiębiorstw działających w branży B2B. Z pewnością potencjalni klienci także korzystają z tego medium społecznościowego albo przynajmniej jest duża szansa, że to robią. LinkedIn to wybór dla nowoczesnego przedsiębiorstwa, w którym rozumie się, że Facebook to jeszcze nie wszystko. Czasami grupa docelowa chętniej udziela się właśnie poza tym najpopularniejszym portalem. Na LikedInie bowiem może być bardziej zauważona.

Naszym zdaniem warto mieć konto na LinkedInie, aby budować prestiż firmy, umacniać wizerunek eksperta i szukać pracowników na wysokie stanowiska w firmie. Jest to portal specjalistów, więc takie osoby na pewno uda się tą drogą znaleźć.